Nieuwe website en huisstijl voor Vliegveldinfo.nl
ENSCHEDE, 23 JANUARI 2013. Vliegveldinfo.nl neemt vandaag haar nieuwe website en nieuwe huisstijl in gebruik. De reiswebsite begon in 2010 met het aanbieden van handige informatie over Europese vliegvelden. Inmiddels trekt Vliegveldinfo.nl maandelijks meer dan 25.000 bezoekers.
Met de nieuwe website speelt Vliegveldinfo.nl in op de huidige digitale ontwikkelingen, waarbij meer en meer mensen websites raadplegen via tablets en smartphones. Tevens vergroot het nieuwe design de gebruiksvriendelijkheid van de website aanzienlijk, waardoor bezoekers nog sneller toegang hebben tot de informatie over Europese vliegvelden waarnaar zij op zoek zijn. Of het nou gaat om de ligging, vervoersmogelijkheden, airlines, parkeertarieven…
Vliegveldinfo.nl, onder andere bekend van het Lente- en Herfstrappport ‘Parkeren op het Vliegveld’, wil haar groei met de nieuwe website verder opdrijven. De website is zo vorm gegeven dat bezoekers het gevoel krijgen zich op een echt vliegveld te bevinden. Navigeren kan via de borden en pijlen. Op deze manier komt de bezoeker snel op de juiste pagina. Niet alleen de website is compleet vernieuwd, ook de huisstijl heeft een verandering ondergaan. De Facebook en Twitter pagina’s van Vliegveldinfo.nl hebben nu dezelfde huisstijl als de website.
“De nieuwe responsive website zorgt ervoor dat de website nu perfect zichtbaar is op alle denkbare schermgroottes”, zegt Guus Wantia, oprichter van Vliegveldinfo.nl. “We willen altijd en overal optimaal bereikbaar zijn, een vereiste in de huidige markt en een voorwaarde voor ons om verder te groeien”. Een responsive website stemt zich automatisch af op de grootte van een scherm, met de opmars van tablets en smartphones wordt dit voor websites steeds belangrijker. De nieuwe website van Vliegveldinfo.nl is ontwikkeld in samenwerking met webdesignbureau Allyourmedia.
Geplaatst op: